Novinky

07.05.2020 Pravidla výuky do konce školního roku

Školní rok je prodloužen do 26. 6., tím se ve větší míře nahradí odpadlé schůzky. Čestné prohlášení o bezinfekčnosti přineste na první schůzku, na kterou přijdete, bez podepsaného čestného prohlášení o bezinfekčnosti Vám nemůžeme umožnit účast na kroužku. Činnost kroužků probíhá ve stejných prostorách a časech, pokud Vám vedoucí kroužku neoznámí změnu. Do budovy DDM je přísný zákaz vstupu bez zakrytého obličeje. Do budovy DDM vstupují účastníci pouze v doprovodu pedagoga. V prostorách DDM nejsou otevřeny šatny, účastníci se zde zdržují pouze po dobu nezbytně nutnou k činnosti kroužku. Kroužku se mohou účastnit pouze řádně zapsaní členové, není povolen doprovod ani zákonných zástupců. Doporučujeme na výuku chodit na daný čas, dle nařízení vlády je zakázáno shlukovat se u vstupu do budovy. Dodržujte prosím rozestupy. Při pozdním příchodu nelze organizačně zajistit vstup účastníka do DDM. V případě nejasností kontaktujte pedagoga zodpovědného za Vámi navštěvovaný kroužek. Nedodržení nařízení MŠMT může vést k vyloučení účastníka z kroužku bez náhrady.

04.05.2020 ČINNOST DDM OD 11.5.2020

Na základě Metodického pokynu MŠMT O ochraně zdraví a provozu středisek volného času v období do konce školního roku 2019/2020 obnovuje DDM Písek svou činnost v omezeném provozu od 11.5.2020. DDM od pondělí 11. 5. 2020 zahájí svoji činnost, v rámci všech pracovišť DDM Písek i DDM Milevsko, zájmové útvary, a to v omezeném rozsahu do maximálně 15 účastníků (za předpokladu, že je učebna splňuje rozestupy daného počtu účastníků) a za splnění nutných hygienických podmínek. V současnosti se jedná o zájmové útvary ve vlastních prostorách DDM a v prostorách zpřístupněných třetí stranou, kde budeme schopni zajistit požadavky hygienické služby. Účastník se bude moci zájmového útvaru zúčastnit při splnění následujících podmínek: 1) odevzdání čestného prohlášení (je přílohou emailu nebo je ke stažení na webových stránkách DDM – nutno odevzdat při první schůzce) 2) vybavení účastníka rouškou na pohyb po budově (a dalších společných prostorách) + sáček na uložení roušky při každé schůzce 3) nebude povolen vstup rodičů, zákonných zástupců do jednotlivých budov DDM, předání účastníků před budovami při zachování vzdáleností, také při každé schůzce. Ve všech prostorách i učebnách bude zajištěna desinfekce a účastníci zájmového útvaru budou povinni ji použít. Na Vaše emaily budou zaslány bližší informace ke konkrétním kroužkům, prosíme o komunikaci pomocí emailové pošty. Předem děkujeme za spolupráci a komunikaci. Za DDM Písek Mgr. Milan Malík

20.04.2020 Aktivity v čase koronaviru

Aktivity v čase koronaviru Vážení rodiče, vážení účastníci našich aktivit. Protože se s vámi nemůžeme vídat osobně, umisťujeme na naše webové stránky online vzdělávací aktivity (videa, návody, hry apod.), kterými vám chceme zpříjemnit dobu koronavirovou. Příspěvky naleznete zde na našich stránkách v sekci: Nápady a inspirace na doma, Ke kroužkům. Jsme s vámi, buďte s námi. Jednotlivé příspěvky budou v názvu obsahovat oblast zaměření, kterého se týkají.

24.03.2020 NÁHRADA ODPADLÝCH KROUŽKŮ

Na základě brífinku MŠMT ze dne 23.3.2020 předpokládáme, že výuka kroužků DDM Milevsko, která odpadla při nouzovém stavu České republiky, bude nahrazena v měsíci červen 2020 v částečném či individuálním rozsahu, pokud nedojde k dalším mimořádným opatřením vlády ČR. Variantou je i prodloužení hodinové týdenní hodinové dotace kroužku, aby činnost byla naplněna. Pokud by v rámci nahrazených hodin nebyla naplněna kapacita předepsaných vyučovacích hodin kroužků běžného školního roku DDM Milevsko, předpokládáme vrácení odpovídající části úplaty za daný kroužek . Tyto skutečnosti budeme však vzhledem k aktuální situaci posuzovat až po ukončení náhradních hodin. Děkujeme za pochopení.

20.03.2020 Letní a příměstské tábory

Vážení rodiče, vzhledem k nejasné situaci je možné se nadále na letní pobytové a příměstské tábory hlásit, ale neprovádějte platby. K platbě Vás vyzveme později. Pokud jste již platbu provedli a v případě neuskutečnění táborů Vám bude platba vrácena na účet.

Jak se přihlásit

INFORMAČNÍ SYSTÉM DOMEČEK 2015 – NÁVOD K POUŽITÍ KLIENTSKÉHO CENTRA

 

 Klientské centrum najdete na adrese          ddmpisek.iddm.cz

Pro koho je klientské centrum určeno

-          pro rodiče
-          pro účastníky

Co lze v klientském centru vykonávat

-          přihlašovat sebe / své děti na kroužkyakce tábory
-          zadávat nové členy do databáze
-          měnit údaje u stávajících členů
-          kontrolovat zpracování přihlášek (jejich momentální stav)
-          kontrolovat došlé platby či nezaplacené položky

Postup registrace do klientského centra

Po otevření stránky ddmpisek.iddm.cz se zobrazí „Přihlášení“„Zapomenuté heslo“ a „Registrace“. Pro prvotní přihlášení je nutné vyplnit kolonky ve sloupečku „Registrace“ – tedy e-mailovou adresu, heslo, znovu heslo pro kontrolu a jméno a příjmení. Po vyplnění údajů klikněte na tlačítko „registrovat se“. V tuto chvíli by Vám měla přijít na váš e-mail automaticky vygenerovaná zpráva (e-mail) s potvrzením registrace. Pro správné zakončení registrace je potřeba kliknout na odkaz uvedený v e-mailu. Tento mechanizmus slouží k ověření vlastnictví vaší e-mailové adresy.

Poté je možné se PŘIHLÁSIT. Vyplníme tedy dvě kolonky – e-mail a heslo, které jste zadali v „Registraci“.

REGISTRACE DO KLIENTSKÉ CENTRA V PŘÍPADĚ, ŽE JE ÚČASTNÍK JIŽ EVIDOVÁN

Pokud se do klientského centra pomocí výše uvedeného postupu zaregistruje účastník, který již má v našem DDM záznam v adresáři členů, jsou k jeho účtu po přihlášení automaticky připojeni všichni účastníci, kteří mají v databázi shodnou e-mailovou adresu. Dále je postup stejný.

INFORMACE O ÚČASTNÍCÍCH

Po úspěšném přihlášení ke klientskému účtu se na úvodní stránce zobrazí uživateli přehled všech účastníků, které má již se svým účtem svázané (u nových registrací tady nebude nic). Kdykoli po kliknutí na položku nabídky Účastníci se zobrazí přehled účastníků, jejich přihlášek, stavu přihlášek a plateb.

ZADÁVÁNÍ NOVÉHO ÚČASTNÍKA

Po přihlášení se zobrazí stránka s názvem ÚČASTNÍCI. Na této stránce lze zakládat nové účastníky 
a následně založené účastníky upravovat, sledovat stav přihlášek na kroužky / akce / tábory a jejich úhrady.

Postup založení nového účastníka:

Klikněte na tlačítko s nápisem „nový účastník“. Zde je potřeba vyplnit osobní a kontaktní údaje nového účastníka. Položky označené hvězdičko jsou povinné. E-mail se vyplní automaticky (je to ten samý, který jste vyplnili v „Registraci“ a tedy ten, pod kterým jste se do klientského centra přihlásili). Pokud máte vyplněny všechny informace o novém účastníkovi, klikněte na tlačítko „přidat účastníka“. Zobrazí se znovu stránka ÚČASTNÍCI a zelený proužek s informací, že účastník byl úspěšně založen. Takto je možné zakládat neomezený počet účastníků.

OPRAVA ÚDAJŮ JIŽ REGISTROVANÝCH ÚČASTNÍKŮ

Po kliknutí na položku Účastníci se zobrazí seznam všech účastníků, kteří jsou svázáni s vaším klientským účtem. U každého účastníka je možné kliknutím na tlačítko „upravit účastníka“ otevřít kartu účastníka a upravit zadané údaje. Tímto způsobem lze přímo v databázi DDM editovat kontakty, bydliště apod. a udržovat tak údaje stále aktuální bez nutnosti navštěvovat pracoviště DDM.

PŘIHLAŠOVÁNÍ NA KROUŽEK

Založené účastníky lze přihlašovat na kroužky velice jednoduše. V levém sloupci menu klikněte na KROUŽKY(obrázek hvězdička). Zobrazí se výpis kroužků. V pravé části lze tyto kroužky filtrovat podle zaměření, dnů konání a místa konání. Klikněte na kroužek, na který chcete jednoho či více účastníků přihlásit. Zobrazí se popis kroužku a jeho základní informace. Pod těmito informacemi se zobrazí „Koho chci přihlásit“ – tedy všichni mnou zadaní účastníci. Vyberte, koho chcete přihlásit. Je možné, že u někoho se zobrazí věta „Věk účastníka nesplňuje podmínky přihlášení“ – tedy tento účastník je buď moc mladý nebo moc starý na daný kroužek. Pokud účastník podmínky pro přihlášení do kroužku splňuje, zobrazí se pod ním věta „Účastníka můžete přihlásit“. Vyberte tedy toho, koho chcete přihlásit a klikněte na tlačítko „přihlásit účastníka“. V dalším kroku vyberte předpis k platbě, odchod domů s doprovodem či samostatně (zobrazuje se pouze u mladších 18 let), věkovou skupinu, případně poznámku a je nutné zaškrtnout „Souhlasím s podmínkami“. Poté klikněte na tlačítko „přihlásit účastníka“. V tuto chvíli se přihláška odeslala a čeká na schválení. Na e-mail vám přijde informace o zpracování přihlášky. Jedná se o nezávaznou přihlášku!

Je možné přihlásit i účastníka, u kterého vidíme větu „Věk účastníka nesplňuje podmínky přihlášení“, neboť se jedná o nezávazné přihlášení. Je poté na posouzení pracovníka DDM, zda takového účastníka povolí a řádně přihlásí!

PŘIHLAŠOVÁNÍ NA AKCI nebo TÁBOR

Postup pro přihlašování účastníků na akci nebo tábor je totožný jako u kroužků. Rozdíl je pouze v typu předpisu platby.

ODHLÁŠENÍ ÚČASTNÍKA z kroužku / akce

Pro odhlášení účastníka z kteréhokoliv kroužku / akce / tábora je potřeba kontaktovat DDM a odhlášku provede pracovník DDM. V klientském centru odhlašovat nelze.

NASTAVENÍ

Vyberte poslední políčko v levém sloupci – NASTAVENÍ (obrázek ozubená kolečka). Zde je možné změnit své osobní údaje (jméno a příjmení) a heslo. Jakoukoliv změnu je potřeba potvrdit kliknutím na tlačítko „uložit“.

ODHLÁŠENÍ Z KLIENTSKÉHO CENTRA

Z klientského centra se odhlasíte kliknutím na ikonu vpravo nahoře.

Naši partneři